طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

سلسله‌مراتب بصری، مسیری است که چشم بازدیدکننده در یک صفحۀ وب دنبال می‌کند. وجود یک سلسله‌مراتب بصری منظم در طراحی نسخۀ موبایل وب‌سایت‌ها بسیار مهم است؛ چراکه طراحی‌ نامرتب یک وب‌سایت باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان، تمرکزشان را از دست بدهند و در نهایت آن وب‌سایت را ترک کنند.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

سوالی که دارم اینه که آیا شرکت مشا در زمینه طراحی سایت و نحوه خرج کردن هزینه برای اینکار مشاوره هم میده؟ اگه مشاوره می‌دین چطوری باید باهاتون ارتباط برقرار کنم؟

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.

با این کار هم در نسخۀ دسکتاپ محتوای کاملی را نمایش می‌دهید و هم اینکه نسخۀ موبایل خوانا و جذابی خواهید داشت.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

بله، برای انجام طراحی سایت وردپرس لطف کنین با شرکت یا شماره واتسپ تماس بگیرین.

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

از لیست پوسته ها یکی از گزینه ها رو به دلخواه انتخاب و دکمه فعال نمایید رو کلیک کنید.

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

یاندکس روسی یا بایدو در چین و بینگ در برخی از کشور های اروپای شرقی محبوب تر از گوگل هستند. (البته در چین محبوبیت بایدو کاملا دیکتاتوری و با فیلترینگ شدید گوگل ایجاد شده است.)

در واقع سایت منبع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.
تا یکسال بعد از طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت به عهده شرکت ماست.

سلام دوست عزیز شب شما هم به خیر. بین ۴۰ تا ۸۰ روزکاری وقت لازمه.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات ادامه مطلب دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

پس از لینک منبع تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: •    رابط کاربری

وقتتون بخیر، ببخشید هزینه یه سایت فروشگاهی داینامیک که با وردپرس هم طراحی شده باشه، چقدر میشه؟

به عنوان مثال، سفارش طراحی سایت در تهران به وضوح مستلزم هزینه بالاتری نسبت به هزینه طراحی سایت در یک شهر کوچکتر است.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

بعد از منوی تنظیمات وارد بخش پیوندهای یکتا بشید و تنظیمات عمومی رو روی گزینه نام نوشته بذارید و ذخیره کنید.

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

عالی بود اطلاعاتتون. متشکرم. هزینه پشتیبانی لطفا؟ و اینکه پشتیبانی رو باید سالانه خرید یا براتون امکان ارائه پشتیبانی ماهانه هم هست؟
می تونم بپرسم هزینه طراحی سایت وردپرسی در شرکت شما با توجه به چه چیزی تعیین میشه و این که چطوری می تونیم در رابطه با هزینه طراحی سایت صحبت کنیم؟

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

سلام جناب مهندس شبتون به خیر، میشه بگین برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان لازمه؟

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سایت منبع سازی نقش مثبتی داشته باشد.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

این موضوع در طراحی تجربه کاربری وب‌سایت بسیار اهمیت دارد. شما هم برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت سازگار با انواع و اقسام گجت‌های هوشمند داشته باشید، یا باید از تکنیک طراحی وب ریسپانسیو استفاده کنید یا طراحی وب‌ تطبیقی. در ادامه هر‌کدام را به‌ترتیب توضیح می‌دهیم.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را شروع کند.

کدهای سایت رو روی سرویس میزبانی یا سرور مجازی قرار بدید

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

برای طراحی سایت فروشگاهی تفریباً باید چقدر هزینه کنیم؟ بعد این که این هزینه ها تو همه شرکت ها یکسانه یا این که تفاوت قیمت دارن؟

Report this wiki page